Grafica

Brand-ul si identitatea vizuala

Poti descrie un brand ca fiind o organizatie, serviciu sau produs cu o “personalitate” formata dupa perceptiile publicului larg. Luand in considerare acest fapt trebuie sa mentionam ca un designer nu poate “crea” un brand – numai publicul poate face asta. Designer-ul da forma unui brand.
Mulți oameni cred că un brand este format doar din cateva elemente - culori, fonturi, logo, slogan.În realitate, este mult mai complicat decât atât. S-ar putea spune că un brand este o "imagine corporatista".
Ideea fundamentala si conceptul "imaginii corporatiste" consta in faptul că tot ceea ce o companie detine si produce trebuie să reflecte valorile și obiectivele unei afaceri luate ca intreg. Consistenta acestei idei constituie compania in sine dandu-i sens, valoare, credibilitate si integritate.
Design de identitate

Un rol important în "brandul" sau "imaginea corporatista" a unei companii este identitatea.
În cele mai multe cazuri, design-ul de identitate se bazează pe dispozitivele vizuale utilizate în cadrul unei companii asamblate într-un set de orientări. Aceste linii care alcatuiesc o identitate urmaresc cum se aplică aceasta identitate intr-o varietate de medii, folosind palete de culori, fonturi, machete, măsurători și așa mai departe.
Identitatea sau "imaginea" unei companii este format din mai multe dispozitive vizuale:
Un logo (simbolul întregului identitate și de brand)
Papetarie (antet + carte de vizită, plicuri, etc.)
Precedeu de imprimare: heatset (cuptor de uscare)
Marketing colateral (pliante, brosuri, carti, site-uri web, etc.)
Produse si ambalaje (produse vândute și ambalajul din care provin )
Apparel Design (articole de îmbrăcăminte corporale care sunt purtate de angajați)
Mesaje si Oferte (mesajele transmise prin moduri indirecte sau directe de comunicare)
Toate aceste lucruri alcătuiesc o identitate și ar trebui să sprijine brandul ca un întreg. Logo-ul cu toate acestea, este identitatea vizuală și marca, toate învelite într-un semn de identificare. Acest semn este avatarul și simbolul unei afaceri luata ca intreg.
Sebesanul Media respecta fiecare dintre aceste lucruri avand o politica de promovare eficienta care vine in sprijinul afacerii dumneavoastra oferindu-va solutii clare si innovative.

 

Design publicitar

Print - Prepress

Departamentul nostru de prepress dispune de urmatoarele echipamente:

Prepress
Sebesanul media oferea servicii complete de calitate orientate catre client si anume: servicii de prepress, tipar si finisare
ECRM - News Extra (an fabricatie 2006 - U.S.A.)
Rezolutie maxima: 2540 dpi
Format maxim placi: 890x1060
Expunere flatbed - tip de expunere violet (functionare online cu procesorul)
Viteza de lucru: - 24 placi/h la rezolutie de 2500 dpi
- 32 placi/h la rezolutia de 1250 dpi
Expunere digitala placi (Computer to plate - CTP):
Krause - LS160 (an fabricatie 2007 - Germania)
Rezolutie maxima: 4800 dpi
Format maxim placi: 1504x1020 (very large format)
Expunere pe tambur intern - tip de expunere violet
Viteza de lucru: - 32 placi/h la rezolutie de 2540 dpi
- 40 placi/h la rezolutia de 1270 dpi
ECRM - News Extra (an fabricatie 2008 - U.S.A.)
Rezolutie maxima: 2540 dpi
Format maxim placi: 890x1060
Expunere flatbed - tip de expunere violet (functionare online cu procesorul)
Viteza de lucru: - 24 placi/h la rezolutie de 2500 dpi
- 32 placi/h la rezolutia de 1250 dpi

Print - Tipar

Departamentul nostru de prepress dispune de urmatoarele echipamente:

Print - Tipar
Sebesanul Media va pune la dispozitie urmatoarele masini rotative si plane pentru tiparul revistelor, pliantelor comerciale, ziarelor, cartilor, flyerelor, afiselor:
ROTOMAN D 55 web offset (2006) in Bucuresti
Formate posibile: broadsheet, tabloid, A4, 2xA5, delta
Specificatii tehnice:
Formatul maxim al masinii: 630x965 mm;
Grupuri de culoare: 8
Viteza maxima: 60.000 coli/h
Hartie utilizata:
Newsprint (36-52 g/mp)
- SC (36 – 60 g/mp)
- LWC / MWC (45 – 115 g/mp)
- Offset (56-80 g/mp)
Produse finisate online prin lipire: 8 pag A4, 12 pag A4, 16 pag A4, 16 pag A5 landscape, etc.
Aceasta configuratie permite obtinerea a 16 pagini tabloid full color dintr-o trecere.
Harris M 850B web offset (2000) in Bucuresti
Formate posibile: broadsheet, tabloid, A4, 2xA5
Specificatii tehnice:
Formatul maxim al masinii: 630x965 mm;
Grupuri de culoare: 8
Viteza maxima: 25.000 coli/h x 2
Precedeu de imprimare: heatset (cuptor de uscare)
Hartie utilizata:
- Newsprint (36-52 g/mp)
- SC (36 – 60 g/mp)
- LWC / MWC (45 – 115 g/mp)
- Offset (56-80 g/mp)
Produse finisate online prin lipire: 8 pag A4, 24 pag A4, 32 pag A4, 32 pag A5 landscape, etc.
Web offset GOSS Universal 45 (2005) in Bucuresti
Formate posibile: broadsheet, tabloid, A4, 2xA5
Specificatii tehnice:
Formatul maxim al masinii: 630x1000 mm;
Grupuri de culoare: 16
Viteza maxima: 45.000 coli/h
Precedeu de imprimare: coldset (fara cuptor de uscare)
Hartie utilizata:
- Newsprint (36-52 g/mp)
- Offset (56-80 g/mp)

Print - Finisare

Print - Finisare

Gigante Media ofera multiple posibilitati de finisare, anume: linii de adunat, capsat, brosat, impreuna cu o linie de infoliat individual si cu adresare.

 

Departamentul nostru de prepress dispune de urmatoarele echipamente:

Print - Tipar
Sebesanul Media va pune la dispozitie urmatoarele masini rotative si plane pentru tiparul revistelor, pliantelor comerciale, ziarelor, cartilor, flyerelor, afiselor:
ECRM - News Extra (an fabricatie 2006 - U.S.A.)
Rezolutie maxima: 2540 dpi
Format maxim placi: 890x1060
Expunere flatbed - tip de expunere violet (functionare online cu procesorul) Viteza de lucru: - 24 placi/h la rezolutie de 2500 dpi
- 32 placi/h la rezolutia de 1250 dpi
Capsare
STAHL (2000)
Viteza maxima: 7.000 ex/h
Unitati de alimentare: 6 casete coperta
Finisare prin taiere trilaterala
MULLER MARTINI tip PRESTO 9000 (2000)
Specificatii tehnice:
Viteza maxima: 7.000 ex/h
Unitati de alimentare: 6 casete coperta
Finisare prin taiere trilaterala
Brosare
MULLER MARTINI tip TIGRA (2000) Specificatii tehnice:
Viteza maxima: 4.000 ex/h
Unitati de alimentare: 18 casete coperta
Finisare prin taiere trilaterala
Infoliere
MULLER MARTINI tip SAPHIR (2000) Specificatii tehnice:
Viteza maxima: 6.000 ex/h
Unitati de alimentare: 1 caseta insert
Linie de tiparire cu jet de cerneala pentru adresare

Distributie pliante

Avand o experienta de 2 ani pe piata de distributie a materialelor publicitare (pliante, flyere, brosuri, cataloage ,ziare ,etc), putem sa oferim la cele mai inalte standarde urmatoarele tipuri de distributii:

 

-E aceea oferim solutii eficiente si consultanta specializata in procesul de dezvoltare a aplicatiilor mobile. Serviciile principale pe care le oferim sunt dezvoltare aplicatii iPhone si creare aplicatii Android. O aplicatie pentru smartphone ajuta la imbunatatirea relatiei cu clientii si la cresterea eficientizarii vanzarilor.
Personalizate, cu un aspect calitativ ridicat, ele vor avea intotdeauna un efect pozitiv si de durata lasand o impresie de profesionalism indiscutabil.

Este clar ca aceste gadgeturi devin indispensabile managementului transformandu-se in platforme reale de lucru si analiza business. Intelegem nevoile dumneavoastra si punem pe primul plan succesul clientilor nostri.
- distributie pliante stradala, (catre pietoni sau catre conducatori auto);
- distribuire pliante stradala, pe stergatoarele de la masina;
- distributie pliante la targuri si expozitii;
- distributie pliante in centre comerciale;
- distributie pliante in parcuri;
- distributie pliante in cutiile postale (apartamente);
- distributie pliante in cutiile postale (case si vile).
Serviciile noastre includ machetarea materialelor promotionale, productia, campanii de distribuire exact pe segmentul tinta ales. De asemenea, va putem ajuta sa determinati segmentul tinta si sa creem un program personalizat pe propriile obiective urmarite.
Sebesanul Media va sta la dispozitie oferindu-va servicii profesionale de calitate la un pret competitiv.